Gwiazda disco polo pokazała córkę

 

Gwiazda disco polo pokazała córkę

Agnieszka Drewnicka (40 l.) z zespołu Exaited ma 16-letnią córkę Olę, o której opowiedziała w magazynie "Na żywo".

Trzeba przyznać, że Agnieszka Drewnicka wygląda jak starsza siostra Oli, a nie jej matka. - Najpierw stałam się mamą, a później zaczęłam spełniać swoje marzenia. (...) Córka nieraz doradza mi, w co się ubrać i jak umalować. Mamy również swoje ulubione programy kulinarne, z których czerpiemy inspiracje na potrawy, jakie później przyrządzamy. Ostatnio Ola upiekła mi pyszny sernik. A ja nakarmiłam ją makaronem z warzywnym sosem. Czasami zdarzają się chwile, kiedy czuję, jakbyśmy były siostrami - wyznała wokalistka Exaited w "Na żywo".

To moje szczęście i najcenniejszy skarb z samego nieba, jaki mogłam otrzymać – podkreśla wokalistka disco polo, która nagrała duet z Martyniukiem

Ma urodę nastolatki. Tym trudniej jest uwierzyć, że córka wokalistki disco polo - Ola obchodziła już 16. urodziny. Dziewczyna nawet nie pamięta czasów, gdy Agnieszka Drewnicka zaczynała swoją muzyczną karierę.

– Najpierw stałam się mamą, a później zaczęłam spełniać swoje marzenia – wyznaje w rozmowie z „Na żywo” wokalistka. Jedynaczka zachwyca ją swoją subtelnością i ciepłem. – Potrafi czekać na mnie do wieczora, żebyśmy mogły razem zjeść kolację i chwilę porozmawiać. To moje szczęście i najcenniejszy skarb z samego nieba, jaki mogłam otrzymać – podkreśla piosenkarka. Znana mama i nastolatka mają swój kobiecy świat. Olę interesuje moda, makijaż i muzyka. – Córka nieraz doradza mi, w co się ubrać i jak umalować. Mamy również swoje ulubione programy kulinarne, z których czerpiemy inspiracje na potrawy, jakie później przyrządzamy.

Mogą na siebie liczyć Jednak gwiazda dobrze rozumie, że są takie momenty w życiu, kiedy to ona ma być oparciem dla swojej latorośli i znakomicie spełnia się w tej roli. – Nigdy nie zmuszam jej do zwierzeń. Szanuję jej prywatność. Kiedy widzę, że ma trudną chwilę, daję czas, zaznaczając, że jak będzie gotowa, to czekam na nią – wyjaśnia Agnieszka. To sprawia, że Ola dobrze rozumie, iż może liczyć na mamę i… odwzajemnia jej się tym samym, jak potrafi najlepiej. – W niejednej ciężkiej sytuacji, to ona motywowała mnie do działania. Zawsze będę jej za to wdzięczna – podsumowuje wokalistka.

Fani odgrywają w świecie disco polo kluczową rolę. W tym gatunku muzycznym bardzo często wpływają oni na rozwój wydarzeń związanych z zespołami i tak było właśnie tym razem. O co dokładnie chodzi?

Agnieszka Drewnicka to przepiękna wokalistka, którą znamy z formacji Exaited. Poza niebiańskim głosem, który możemy usłyszeć w wielu przebojach (m.in. Dziś Ci to powiem), Agnieszka charakteryzuje się także znakomitym podejściem do swoich fanów.  Dzięki prośbom skierowanym do liderki Exaited fani mogą cieszyć się studyjną wersją utworu, który mogli usłyszeć podczas koncertu emitowanego w Telewizji Polskiej. Na swoim fanpage na Facebooku Agnieszka napisała: Witajcie! [...] W związku z wieloma prośbami o wersję studyjną utworu "Moja Matko Ja Wiem", udostępniamy specjalnie dla Was - na wszystkich możliwych platformach muzycznych [...]

Komentarze